Sunday, January 22, 2012

suka suki

dah lame aku x usha blog aku ni. pasal aku salah setting template.. habis bertabur aku tgk post dan widget aku... ilang dah mood aku nk ngadap bende alah ni. haha.. lgpun idup ni dah makin tua makin bz. bnyk sgt yg nak di kejar. dpt xdpt bnde yg dikejar tu blakang cite. yg pnting kejar dulu. tp style aku kejar lari2 ank je la. x larat nk kejar style lari pecut 100m...huhu..

lg satu alasan aku ialah... aku terlupa total pasal blog ni. aku lupe aku ade blog. huhuhuhu... tp bile da geram sgt xde tmpt nk luah, bru ingt. biasala manusia... senang lupe.. da susah barula sibuk mencari..

aku lyn facebook baru2 ni.. huuu mcm2 pesen la memg perangai manusia ni kan. padan la dgn nama bende tu sendiri face+book = muka buku. tp kdg2 x pulak melambangkn name bnde tu jugak. kt "mukabuku" tu la diorg wat personaliti diorang yg diorg xdpt nk luah kt dunia sbenar. bahasa lain nye... "bermuka-muka buku" tahap tebal cam kamus dah aku tgk. FINE... xkesahlah. janji mereka2 tu bahagia. cme aku nk luah pendapat aku. dr mende "fb" tu jgkla aku cm x tenang. nk marah, mereka2 xkcau aku... nk dengki, saling x mengenali... last2 aku log out then main game plants vs zombie... hahaha...

No comments:

Post a Comment

Webfetti.com